Tuesday 25 December 2012

ape korang rasa.??

hurrmmm.. ape korang rase bile korang hilang something yang bnde yang paling korang sayang.?? ta terluah bila dye hilang sekelip mata kn.? tade kata2 yang bole kita ungkap. hanya mampu mengeluarkan air mata. itu la yang aku rasa saat aku hilang bnde yang aku sayang..

kenapa aku rasa sedeyh coz dye la sahabat aku , teman untuk aku bermain bila aku tade keje , teman untuk bermanja2 , tido pon same2 taw .. semua tuh da tade ag. siyes terase jugak kehilangan nya walaupon dye hanye lah seekor kucing.!

comel kn omel.???


* bile dye tido , mase dye demam..*


* mase tunggu time to jalan2 wif me * 


seminggu sebelom dye tgalkan aku buat selamanya

>> rantai leher hilang [mungkin tanak aku dgr bile na balik makan lepas main2 kt lua]




Omel da tade , kne langgar dengan kete. depan umah na bawak laju2 apesal..tuh kawasan taman la. bongok.!! aku memg pantang owg bawak kete laju2 dalam taman ni. tuh baru anak kucing yang tataw pape. law anak owg cam ner.?? fikir la demi orang lain juga..


#rindu ='(

No comments:

Post a Comment