Iklan Nuffnang

Thursday, 20 December 2012

Durian Crepe

Durian crepes....

Sedap ke.? macam mana rupanya.? murah ke mahal.? mana nak dapat.? apa bahan2nya.? macam mana nak buat kalau dah ade bahan2nya.?

: banyak nya soalan : nak taw jawapannya.? : jom ke sesi menjawab soalan2 berikut.. hee :

> Durian crepes tu. ade macam2 flavor rupanya. murah jugak tapi lagi sedap and murah kalau dapat buat sendri [ dari air tangan la.. ] itu pon kalau jadi.. hee =)



durian crepe yang dibuat oleh kawanku mase sekolah dulu. So untuk tempahan boleh rujuk pada poster di atas.
# kredit to my frenz : Zarina a.k.a Arien


# aku pon tak penah rasa tapi kalau nak taw cube order dengan kawan ni coz ramai orang kate dye buat sedap. hee =) jom beli ...!

thanks.! =)










No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah kawan-kawan Alam Maya :)

Assalamualaikum.. Sejak 2 menjak ni agak kepenatan sedikit ke sana ke sini .. Menjadi seorang suri rumah kan memang la begini lagi2 skrg f...