Thursday, 27 December 2012

KAU NAME APE.?


-abaikan remote tb aku tuh..yang aku nak cter skg bnde yang wane wani tuh-
hee =)


aku pon ta pasty bnde ni nak di panggil kek or kueh.. yang penting ianya murah ,comel.. buat aku tertarik menarik kau memg da BOOOMMMM !!!... hahahaha =D boleh teka tak kueh kek ni cm ner rupenya.?? aku ta pasty korang penah mam ke tak bnde ni.. tapi ianya memg buat aku berselera nak mam.. hee =) law aku.. aku pnggil dye kueh comel...da comel bebenor nengok nya...hahahaha =D mane tak nya.. aku tengok kt lam bekas kueh tuh..cam menarik2 aku suh beli.. aku pon beli la..bile da mam ..masok mulut nya... mmmm...dapnya... rasenya tade la manis sgt tapi swetz2 gitu... heee =) sesuai tok owg yang comel cm aku.. hahahaha =)


#owg kate kueh tuh kueh apam bodoh je.. hahaha =) wut ever name dye..yang penting dye sedaaaappp..aku suke mam.. =)







2 comments:

My Mum - Mimi

Salam all readers , Lama xmenulis , kebetulannya ade mase ni tgah2 free nak bgtahu korang...... Hepi besday to mak kite ..Puan Sharifah ...