Wednesday 26 December 2012

penah buat tak.??

korang penah buat tak bnde ni.?? tulis biodata sendiri kt buku kengkawan...cube ingat balik yang mane penah buat..

Dulu sebelom tade facebook tapi ade exercise-book/log book...tol tak.?? Al-maklumlah kn.. dolu2 pkai buku log/exercise book tok catat something..kne plak dulu kreatif sgt.! pergi buat buku biodata and tulis sndri "My Biodata.!" sape penah buat cer komen ket..share la ket dengan saya ni cter anda.. hee =) rindu zaman dolu2 kn..?? bile kt exercise book tu , kita bole tengok pantun2 and betape creativenya kawan2 kita dok tulis supaya kita bole ingat kawan kita tuh kn.??



-aku curik gmbar ni..tataw sape punye..hahaha-
4 example..

* sape penah buat.. angkat tgn... hee =) *


tapi...Kini , sekarang....

facebook .? muke buku.? sape ta kenal and tataw kn.. rata2 semuanya ade laman sosial ni.. aku pon ade facebook jugak.. hee =) aku da mule membangunkan fb ni sejak aku kt politeknik.. al maklum lah kn aku amik kos IT.. bidang programming plak tuh.. law tade bukan dak IT la tu..hee =) Mase aku blaja dulu , siap lecturer bg assignment gune fb.. hebat kn lecturer aku.hahahaha =D kagum sekejap.. hee =)

actually..aku da buat fb ni da lame tapi still lagi pai sekarang ade lagi owg yang aku ta add..diam ta diam.. ramai jugak member aku yang secare langsung [ yg aku knal ] n secare ta langsung [member sekolah di tempat yang same tp ta penah tegur, bukan sombong tapi segan la.. hee =) ].. mesty ramai lagi kawan aku yang belom add kn.


:: facebook- logo je.. ::
* sape tade tuh,buat la satu..bole jumpe kawan2 lame tok tanye khabar..hee *




#thx to fb sebab rapatkan silaturrahim dan gantykan buku log tu tapi jgn salah gunekan fb tu plak ye.! Len jadinya nanty.. hee =) [orang bole gaduh sebab ........ ( jawab sendri and reka jawapan nya ye..hee =D )] if penah terjadi pada diri anda la kn..ekekeke =)







No comments:

Post a Comment