Friday 21 December 2012

no tunggu2...





Katakan " tak suke tunggu menunggu ! " ... 

Aku memg jenis agak cerewet nak tunggu menunggu ni melainkan aku ade bnde nak buat sementare dok menunggu someone [ta kire la member ke.? parents ke.? or public ].. setakat sejam ke sejam lebih tu boleh la... Tapi kalaw dah berjam2.. hey u.! buat apa lame2..? ingat mase i dekat sini je ke.? [ kt dalam haty , ta terluah coz ta sampai haty , t ta pasal2 merajuk.! =( ]...

bukan aku nak marah tapi kadang2 tu rasa macam patung je berdiri , duduk , berdiri balik and duduk balik.. kalau bole baring and tengok tb .. dah lame aku buat.. hahahaha :D

Berpada2 bila suruh tunggu , law ta membebel la aku sepanjang perjalanan sampai aku rasa puas haty disebabkan kesabaran yang terlampau sabar tu da meletus .. hehu.. =)


#aku bukan seorang pemarah.! =)





No comments:

Post a Comment