Thursday 3 January 2013

feeling better =)

hai.. Sorry semalam ta sempat nak update blog coz kesakitan yang amat2 sangat.. So .. hari ni dah nak ke petang ni baru terase diri tu semakin sihat..Alhamdullilah...skg da mule nak baik..wwoooohooo...! =) senyum sorang2..bagi naik semangat balik seperti sedia kala... Al maklum lah..aku ni kn seorang yang ceria gitu.. hee =)

Semalam selepas je balik dari klinik , sempat lagi ke kedai buku menambah koleksi novel kuh yang semakin hari semakin bnyak.tapi aku bukan hantu novel cukup lah sekadar sebulan tuh.. 2 buah novel aku beli tok mengisi mase2 lapang yang ade..tade la boring sgt.. dari aku keluar buat habish duit aku tok bnde yang ntah pape tuh...huhuhuhuhu... =)

So.. aku nak kongsikan novel yang aku beli semalam.. aku beli bukan pndang pada sinopsis tapi kecomelan gmbar yang ade kt novel tuh..law mane nmpak cute tuh.. itu lah yang akan aku beli.

i- curi2 suka ;
ii- coke and sundae ii ..



# sekadar mengisi masa lapang.. bukan seorang peminat tegar NOVEL k.. =)xoxo


No comments:

Post a Comment