Wednesday 23 January 2013

Glitterati...!

Buat pertama kalinya setelah setahun blog far wujud dan pada tahun ini far mengaktifkan balik..dek kerana kebosanan dan sambil tuh blog ni bole la jadi diary semasa.... tade la bile salah tulis nak kne gune liquid bagai and then nak tunggu liquid tuh kering baru boleh tulis balik..kan dah membazir mase.. hee :) Far baru2 ni , belajar mengenali ape itu "nuffnang" , biase dengar tapi tataw ape itu "nuffnang"... sesape yang dah lame dalam dunia ni...tentu lebih paham dan dah jatuh cinta kan.?? hee :)


Sebenarnya nak tulis entry ni sejak 2 hari yang lalu.. tapi tak sempat je.. ade je bnde yang menghalang.. So.. far nak bagitaw.. Far punye akaun "nuffnang" dah tukar status dari "non-glitterati" to "gliteratti".. hee :) Yahhooo.!!!  Setakat ni...Far tataw ape kegunaan nya.. So.. ta dapat far terangkan kali ini.. Sorry ye :") tunggu nanty bile far dah paham baru la boleh kongsi2.. dah bace pada sumber2 yang mengeluarkan tajuk + entry ni.. tapi tak paham2 jugak.. So.. dengan gigih nya akan cube memahami semua itu...

itu sahaja untuk hari ini.! thx membace + menyinggah....


# kepada yang sudi share tentang ini.. bole lah terangkan dekat Far ye .! thx =)



4 comments:

  1. dari apa yng akk paham, bila akaun kita dah bertukar pada glitterati tu, kita dah sebahagian ahli vip dorang..so, bila dah dapat status camtu, jga la elok2 tau..sebab dia boleh je bertukar pada non tu balik.. :)

    ReplyDelete