Wednesday 9 January 2013

sem1...part 3 (episod akhir.!)

Last episode... Sem 1..part 3..

Akhirnya.. cter aku ni dah nak habis dah..huhuhuhu

so.. cerita nya..

dalam semester 1 ni semakin ke penghujungnya.. lagi bnyak bnde yang berlaku.. aku and kawan2 (kami bertige je coz slalu luangkan masa bersama bilik sebelah2 kot..!) .. One day... waktu tuh bulan puase..tang2 nak berbuke tuh seme aras aku ni dtg bilik aku..buat gathering kt bilik aku al mklum la ni la kami bersame2 ade mase.. bilik aku ni special ciket.. ade carpet bagai.. untuk keselesaan aku and roomate..hee =) sebab tuh dyeowg suke dtg bilik kami.Sambung balik cter aku ni.. Bile da berbuke tuh.. aku and member borak2 la.. pas uh ade someone call..aku ta pasty uh sape..yang aku taw dye kol member aku bukan roomate tapi salah satu gang kiteowg la..

perbualan nya lebih kurang cm ni la...

A (member kepada member aku) : korang buat ape tuh.?
B (member yang se aras dengan aku ): tgah bukak pose , borak2..

A : korang jgn bising2 sangat..bnde tuh ta suke korang bising2...
B : sape.?

A : Owg yang kt bilik kosong kt sebelah bilik kawan u tuh lah..
B : (senyap) sambil tuh buat loud speaker..

A : sekarang dye ade kt blakang kawan u yang cm muke cina tuh (aku la tuh.!)
B : (senyap) sambil uh paling kt muke aku

pas uh...aku tataw dah pe yang dyeowg cakap lagi..aku dok berfikir..betol ke ape yang dyeowg cakap uh.. bnde tuh tgah duduk kt blakang aku and tgah usha aku..makk aiii..seerriiaaauu dowh..

hmm..sejak dari uh.. kawan yang sekelas dengan aku dan jugak kawan aku + bilik sebelah.. dye plak mimpi ade owg dok hempap dye.. aduhh..! cm nak balik je.. seb bek roomate aku ni jarang sgt balik..lega aku...!

tuh je cter seram aku , seram kn..? hee =) ..still ingat walaupon dah lame berlalu..kenangan pertama duduk di asrama dan itu jugak la yang terakhir..tp rindu jugak pada kenangan sem 1 walaupon aku takot and slalu dok hitung hari demi hari untuk habis sem 1...hee =')


Thx kawan2 aku mase kami di sem 1 , blok B aras 0 , warden : En marzuki ,Kamsis PUO , sesi 'Julai 2007 '..

mish all the moments.!






# kesimpulannya.. aku xkn duduk asrama lagi..aku ta suke! =)


No comments:

Post a Comment