Wednesday 20 February 2013

Tafsiran mimpi/kejadian

hai.. hari ni Far nak kongsi sedikit mengenai tafsiran mimpi/kejadian.. hahaha :D jadi ahli nujum plak kn.. hee =) kite tukar profession sekejap.. jap je..

So... dengan tangan yang laju menaip ni.. nak cerita sikit la tentang suatu kejadian yang pernah far dengar + apakah isi tersirat yang itu..

Situasi :

Jika anda sedang melakukan sesuatu. Contohnya , naik motor ke , kereta ke or ape-ape jelah kan..pas uh depan anda tetibe je ada macam asap + habuk2 putih dan tiba2 ada suatu bnde yang datang dengan lajunya menusuk terus ke jantung anda.. haa...macam pisau cucuk ke jantung..sakit kan...sape tapenah try jangan buat keje giler tuh okeh coz Far pon tapenah nak buat keje tu.. hee =) jangan mencari pasal untuk buat2 keje macam uh okeh.. So.. bile anda rasa macam uh.. ape agak2 anda maksud itu.......bace lagi..scroll perlahan2 okeh..

-

-

-

-

-

Petanda + maksud yang tersirat :

Jika anda pernah mengalami situasi tersebut.. diharapkan anda lebih berhati2 selepas itu.. berhati2 la semasa berkawan..tak kire la anda dengan sesape pon..pastikan anda jadi seorang yang lebih berwaspada..jangan sampai anda terperangkap...Senang citer , ada orang nak memfitnah diri kamu.. Bahaya okeh.! Berhaty2 dan berwaspada lah pada sesiapa yang pernah melalui kejadian seperti yang far katekan..


#Far bukan tukang karut , tukang kasutcleaner , tukang tilik tapi far nak berkongsi sedikit pengetahuan ni pada anda semua... selamat membaca.! <3


6 comments:

  1. Replies
    1. So..jangan mimipi bnde2 yang macam ni.. bahaya.! hee =)

      Delete
  2. Replies
    1. Ok lah uh... jangan la ade mimpi n kejadian cam uh.. bahaye sebab ade org tak puas haty dan menfitnah kite..huhuhuhu

      Delete
  3. Alhamdulillah, belum lagi alami situasi mcm tu tp saya dh kena fitnah pun sejak 5 thun lalu tp baru je tahu perkara tu isnin lepas..diberitahu oleh seorang sahabat. Saya difitnah telah putus tunang sedangkan boyfriend pun xde..hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. biase la kan..kita ni hidup penuh dengan pelbagai ragam manusia..ade je yang ta puas haty..kan.?? sabar ye ainim...!

      Delete