Thursday, 9 May 2013

JANGAN lambung kucing tu....

Assalammualaikum..

HAI! 

Hari ni fa nak k0ngsi sikit tentang KUCING.. sape ade bela/pelihara kucing kat rumah.?? kat pejabat ke?? <--- buat lawak ler tu..werrkk... tak jadi.. tade 0wg gelak kan.. huk..hukk... sedih ahh... <-- kep0y0an nyer teserlah.. hee : )

S0.. j0m sambung balik Al-kisah kita tadi.. Semalam... mase fa tengah sron0k main2 dengan kucing..tetibe fa geram terus la dukung kucing uh and lambung tinggi2.. hahahaha :D geraaammm.... dah kucing uh chumel sangat.!! mau tak kena lambung... S0... bile tengah2 lambung uh.. ade jiran teg0r...

Jiran Fa :  buat ape tu.?? nape g lambung2 kucing tu... 

Fa : geramm la cik [singkatan panggilan mak cik ye... hee : ) ] ... kenapa.??

Jiran Fa : mane b0le buat macam tu kat kucing... tak el0k...

Fa : [dengan kehairanan ni p0n bertanye la ] kenapa plak mak cik.???

Jiran Fa : nanty kal0 k0 buat macam tu.. 0wang kate.. nanty kucing tu makan AYAM.....

Fa : errkk.??? bet0l ke ni.???

Jiran Fa : ik0t k0 la nak caye ke tidak.. acik cakap jer..

Fa : hehehehe : ) 


S0.. bet0l ker kal0 lambung2 kucing nanty kucing uh makan AYAM.????? nak ke kucing uh makan AYAM?? bukan kucing suke makan IKAN ker.???


# J0m bekfes.!!! <3

No comments:

Post a Comment

My Mum - Mimi

Salam all readers , Lama xmenulis , kebetulannya ade mase ni tgah2 free nak bgtahu korang...... Hepi besday to mak kite ..Puan Sharifah ...