Friday, 14 March 2014

Jerebu


Semakin hari semakin menebal asap yang bekerja di luar..nak kata mate ni rosak tak jugak sebab dah ada empat mate ni.. huhuu ~ bila pagi jer nampak asap putih jer bukan kat luar jer..kat dalam rumah pon sama.. errgghhh.....

Sampai kan pagi tadi suruh adik pakai topeng hidung dan mulut dan pesan minum air banyak-ii..risau lah jerebu ni.. pandangan pulak jadi terhad sebab jerebu yang agak tebal.. huh! Lagi satu..terasa bengang pulak bila ada yang membuat pembakaran ni..saje-ii pergi cucuh api..dah bertambah asap tebal pembakaran dan memburukkan lagi keadaan... hurrmm.... Taw la sekarang masa yang paling sesuai untuk membakar tapi fikir la akibat pada orang lain..HUH!!

sumber : FB kuala kubu bharu...


#sakit tekak #panas #turunkanlah hujan


No comments:

Post a Comment

My Mum - Mimi

Salam all readers , Lama xmenulis , kebetulannya ade mase ni tgah2 free nak bgtahu korang...... Hepi besday to mak kite ..Puan Sharifah ...