Monday 9 May 2016

E Pro Buster Update . New news...

Assalamualaikum...

Nak share sedikit tentang E Pro Buster yang telah saya perkenalkan beberapa bulan yang lepas.. Alhamdulillah.. sejak diperkenalkan susah orang nak percaya... Effective ke produk ni ?? sure ke boleh menghalau binatang yang disenaraikan dalam list kami.

Jawapannya : YA! berkesan pada jenis-jenis binatang yang disenaraikan. Kalau tak effective boleh la rujuk pada halaman berikut : KENAPA TAK EFFECTIVE ??


Produk kita 100% jauh dari KIMIA BERBAHAYA

Nak dapatkan produk ni boleh direct terus ke page FB Areej / Megazu atau direct CALL untuk pertanyaan terus dan lanjut mengenai produk. Kami jual 100% ORIGINAL!!! ..


Untuk jadi agen pengedar untuk negeri-negeri hanya dengan pembelian 20pcs untuk setiap produk sama ada bekas atau botol. Anda boleh jadi agen untuk menjana pendapatan atau guna sendiri untuk kawasan kediaman / kebun / ladang .



Pertanyaan lanjut terus kepada pengedar SAH kami :-

Pengedar KL : 01139345006
Pengedar IPOH : 0125217848
Pengedar KUALA KANGSAR : 0125217847
Pengedar SELANGOR : 0175878827
Pengedar TG MALIM , FELDA BESAOT, TELUK INTAN : 0173978589


Terima kasih atas sokongan anda dan pengguna kami.. #Trustedseller seluruh malaysia.







3 comments:

  1. maaf gangu, Asslamualikum Kami adalah sebuah syarikat yang membekalkan produk kesihatan dan farmaseutikal, serta produk penjagaan diri berdasarkan kesedaran kepentingan cara hidup yang sihat dan seimbang. Follow blog kami. terima kasih

    ReplyDelete
  2. maaf gangu, Asslamualikum Kami adalah sebuah syarikat yang membekalkan produk kesihatan dan farmaseutikal, serta produk penjagaan diri berdasarkan kesedaran kepentingan cara hidup yang sihat dan seimbang. Follow blog kami. terima kasih

    ReplyDelete
  3. I constantly emailed this blog post page to all my contacts, for
    the reason that if like to read it next my friends will too.

    ReplyDelete