Monday 7 January 2013

Sem 1 .. part 1

Tetibe teringat zaman dengan PUO (Politeknik Ungku Omar).. tempat di mana aku menyambungkan pelajaran aku lepas habis SPM (Sijil Pelajaran Malaysia).hee =) Alhamdullillah.. tapi... kenangan tuh da lame berlalu tapi xkan lupe dari kotak ingatan ni coz saat itu untuk pertama kali nya aku duduk asrama.. hee =) aku memg takot dok asrama coz owg kate asrama tuh ade bnde halus (hantu la..).. aku akui aku memg penakot..dari situ lah aku belajar hidup sendri..law dulu.. balik sekolah.mak dah siap masak bagai.. taw balik uma melantak , tido.. hahahaha :D

terkenang zaman asrama...cerita aku akan bermule.....

Seminggu kt asrama , semua dalam keadaan ok..aku cube menyesuaikan diri.Al maklum la..seme aku buat sndri..seb bek ade roomate yang sememgnya aku kagum dengan nya.. dah la pandai , rajin , sentiase ceria , tapi siapa kate dye tuh tade cerita yang menyedihkan..dye memg seorg yang tabah and buat dri dye lebih berjaye dalam hidup. Dye roomate aku yang paling aku tabik spring.! huhuhuhu... [tetbe dye luahkan perasaan dye pada aku bile kami dah mule nak berpisah.. dah nak akhir sem la..]

Dah.. sekarang aku nak sambung balik cerita hantu aku ni...jeng..jeng..jeng..

Masa dalam seminggu tuh.. tgah2 study..tetbe...dengar sore something mengilai..siyes tuh bunyi hantu yang selalu owg buat kt tb.. bunyi nya memg mengerunkan aku..seb bek roomate aku ni ade an aku...aku pandang roomate aku.dye pon pndang balik dekat aku.. aku pon ape lagi..lari and peluk dye..aku takot sgt.!tetbe je.. pintu bilik kami terbuka..skali tuh jerit la aku..rupe2nya kawan kt bilik sebelah.. dah uh.. kami pon dok berkumpul and cerita balik ape yang kami dengar tuh.. kami bertiga memg dengar sore owg mengilai.. Adduhhh...mase ni memg aku seraaammm habish la..sejak dari tuh.. aku memg takot. nak g toilet pon aku akan ajak member aku ikot skali..xpon aku tgok mane yang dok sebaris bilik aku g toilet , aku follow.. hee =)


#cerita akan bersambung lagi... lebih buat aku meremang and takoottt.....! tgu ye cerita aku..aku akan cerita kan smpai aku habis sem 1 ni.. ianya buat aku ingat pai skg.


No comments:

Post a Comment