Tuesday 8 January 2013

Sem 1 ... part 2

bersambung....dari sem 1 part 1 ....


Start je dari hari uh... macam2 cerita yang aku dengar..kire bertuah la kami berempat ni.. hee =) tapi yang bestnya bile duduk kt blok tuh.. aku dapat aras bawah skali..tapayah nak nek tangge..hee =) itu untungnya...


By the way.. blok aq tuh law ta silap sebaris dengan bilik warden..hahahaha :D memg la ngeri.. warden aku warden lelaki.. law ta silap namenya "En. Marzuki".. tapi dye tapenah pon kacaw kami.. Tapi dalam bnyak2 bilik yang sebaris dengan aku tuh..ade 1 je bilik kosong.. hmm..seraaaammmnyaaa....dalam haty ade gak tertanye2..sape penghuni bilik tuh..tapi acap kali kiteorg beratur..kami berempat yang paling last.. hmm.... so scaryyy...tuh ok lagi.. tade nak scary tapi lebih scary bile semakin lame kami menetap dekat bilik tuh.. Lupe aku nak cakap.. kamsis PUO ni satu bilik 2 orang je roomate nya..So.. bayangkan bile roomate u balik.. u tgal sorang la jawabnya..hahahaha :D

Dah 3/4 bulan cm uh.. baru la taw Al-kisah bilik yang tak berpenghuni tuh.seram nyaaa... bilik tuh da ta gune lagi coz ade kematian yang berlaku...tak tahu plak taun bile pkre tuh blaku.Tapi dalam buat dunno a.k.a tataw tuh.. aku takot jugak..serrriaauuu wehh..kdg2 tertanye2 bile nak habish sem 1 ni..aku takoott la.. hurrmmm....

Kalaw aku ta silap.. bilik tuh owg nya maty bile roomate dye balik and tgal la dye sorang2..One day...dia bukak laptop..mungkin buat assignment kot..waktu tuh hujan..air hujan mungkin tempias n masok kt dalam bilik tuh and terkena la laptop..senang cter.. orang uh terkena renjatan elektrik and maty. So.. aku tataw dah cter yang selanjutnya.same ade roomate dye yang jumpe bile balik cuty or owg bau bilik tuh busuk sebab mayat nya da mule berbau.. hanya Allah yang tahu.. aku ni pon dengar cter owg je.. huhuhuhu :D

Penah 1 hari tuh.. ustazah warden blok depan pnggil aku and the gang kt depan. mak aii.. malu gyler..tapi buat muke toye je la..Al maklum lah.. seme dtg bertndang kt depan pintu bilik aku.. borak bagai.. skali.. nah.. kne pnggil..siap kne duduk depan skali and kne bagi ceramah kaw.!.. memg nakal gyle kami waktu tuh..siap ustazah uh perli ag.. buat2 la ibadah kt depan bilik yang dkt dengan bilik kamu tuh..jgn nak huha..huha.. keje nya.. keh..keh..keh.. padan muke kaw...semenya ade 10 org termasok aku and roomate aku.. hee =)

#cter nya ade lagi.. nanty aku story2 lagi.. bia korang bace and suspen..and tertanye2..ape cter seterusnya..hee =) ok la.. tata


~~bersambung.....


5 comments:

  1. first time duk hostel ke?

    owh kena tempias air pun kena kenjatan erk? bahaya tu..nasihat,jangan main laptop kat tepi tingkap..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.! first time dok hostel.sebelom ni memg tanak tapi dah dapat poli and dye bg asrama..kne la duduk.. =) tapi itu cerita dari ape yang org khbarkan pada kami.. tataw la betol ke tak.? hee =) so kesimpulannya, jgn men laptop ye time2 ujan..

      Delete
  2. blok mana tu ?

    ReplyDelete
  3. If you desire to grow your experience only keep visiting this
    website and be updated with the latest news update posted here.

    ReplyDelete