Iklan Nuffnang

Sunday, 23 December 2012

ape bnde tu eh.?? part 2

sambungan....

ape bnde tu.? nak taw sape.? dye buat ape.? 

dye tu manusia la.. tapayah na suspen sgt ye... hahahaha :D actually dye tu pak cik yang selalu ke surau depan rumah.. pak bilal da.. ape dye buat pagi2 cm uh.. dye sebenarnya kua tinjau kawasan sebelom pergi surau.. berderau jugak kn jumpe pak cik ni.. mane taw dye jalan sambil tido kn.. naye je nanty law kne langgar.. ooppss.. tade insuren betol mulut aku ni.. 

pak cik kalau nak jalan2 waktu pagi infom la saya..saya seraaamm la.. huhuhuhu :) thx to my neighbour atas info anda..

# jiran aku tu pon tanye kt org coz dye pon macaam saya.. =)

No comments:

Post a Comment

Salam Ukhwah kawan-kawan Alam Maya :)

Assalamualaikum.. Sejak 2 menjak ni agak kepenatan sedikit ke sana ke sini .. Menjadi seorang suri rumah kan memang la begini lagi2 skrg f...