Wednesday 20 February 2013

betol ke ni.???

Wahhh... patot la tadi haty rasa nak bertanye khbar je pada ayahanda ku.. Encik Muhammad Effandi Goh serta ibunda ku.. Sharifah Ithniah.. haty ni patot la terase berat je nak balik.. mane tak nya.. jatuh + minitis air mata Far tatkala nak meninggalkan mereka dan balik untuk bekerja.. tak penah2 Far rase macam uh..rupe2nya... ade hikmah di sebalik kesedihan tuh..

-

-

-

-


Alhamdullilah.... dalam haty memang tak mengharap sebab kawan saya kate saya maybe tak layak.. tapi rupe2nya..hujan di tengah hari rembang + matahari yang panas terik.! ouch... panas nya kulit saya...
*itu baru cahaya matahari belom lagi api neraka..

-

-

-

-


Rupa-rupanya saya dapat BR1M 2.0 lah.. yeke.?? suprise to me okeh.. papa bagitaw..patot la haty ni memang tergerak nak bertanye kan khabar diri nya walaupon baru 2 hari sampai di tempat saya menetap.. haisshh.. betol ke ni.. *cer tampar pipi Far slow2 sudah la.. nanty tade la sakit..hikkk...hikk.. =) saya dapat RM250 <-- duit seorang yang masih solo/bujang dan berpendapatan bawah 3000 <-- saya la tuh.!!!!
*mood : happy + teruje + excited


#thx kepada yang meluluskan permohonan saya itu.. =) excited balik jumpe mereka berdue lagi wif my adik2 jugek..! balik esok.! weeee..... =) waiting kepulangan saya , masak sedaap8 taw.. nak makan masakan mimi..!! hee =)


4 comments:

  1. tahniah Far..kita xcheck lagi..tp xde pulak surat jawapan..ntah dpt ke tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. thx... Far ni pon dapat surat tadi.. hee =) ade la tuh rezki nya..mungkin lambat kan..

      Delete
  2. Replies
    1. hee =) ntah la..belom terpikir lagi ni.. cadangan2.??

      Delete